mera nytt

Så, nu har jag fotat de andra också, det blev lite sisådär men får duga. De ser lite skeva och konstiga ut...
Den första gjorde jag på träffen, tycker inte det blev så bra när journalingen kom dit men jag ville ju å andra sidan berätta om semestern med den... :-P Lite mörk och konstig i färgen blev den visst också när jag fotade den.

ramsvik

Nr 2 påbörjade jag på träffen och slutförde hemma.

kalas

Den sista skulle jag påbörja på träffen men insåg att jag inte visste hur jag skulle få fast vellumet utan att det syntes, så jag lade ner projektet tills jag kom hem till symaskinen... Den är lite dassig i färgerna här, mycket finare i verkligheten!

näbb

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina alla tre, men favoriten är den sista, blev ju hur snyggt som helst med vellumet och knapparna! Sen är ju det fotot helt underbart sött också. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback