Lite nytt

I vår familj arbetas det på huset typ dygnet runt just nu! Flitigast är såklart Tobias som varit otroligt mycket därute! I helgen har min pappa varit nere och hjälpt till med tapetseringen, så då har jag varit därute och grejat lite. Idag har jag skruvat dörrhandtag och grävt ett dike tillexempel... Man är ju inte direkt van vid tungt kroppsarbete på det sättet, så jag kan tala om att det känns... (grävningen alltså, skruva var inte så betungande... ;.P)

Här kommer lite bilder på hur det ser ut nu... Inte så många men ändå! :-)

kakel i k?ket

Så här ser alltså kaklet i köket ut. Snyggt va? Tyvärr kan man inte få någon helhets bild på köket som det är nu för det är så otroligt mycket flaskor och påsar på bänken... ;-P Kommer senare!

Badrum

En del av badrummet.

fondv?gg i sovrummet

Min far håller på som bäst att sätta upp fondväggen i sovrummet. Syns väl inte jättebra hur den ser ut, men jag lovar att den är fin live!

image97

Här var den igen på lite närmare håll. (Den är vit - inte gul)

vardagsrumsfond

Och här är fondväggen i vardagsrummet! Har insett att tapeterna är lite doodlinginspirerade, framför allt den här!!:-) Kanske är för jag aldrig hinner scrappa nu förtiden, måste få utlopp för min doodlemani nånstans...*fnissar*
Tog inget kort på väggen i allrummet idag, men det kommer senare oxå.

Nu ska jag se på Postis-Per med Stella!

Kommentarer
Postat av: anna

Underbar tapet i sovrummet! Skulle själv vilja ha! Har en snarlik i turkos i vår hall. Där har det blivit en rulle över som jag tänkt använda till någon LO någon gång i framtiden. :-)

Postat av: Camilla

wow vilken läcker tapet i vardagsrummet!!!!Den andra är snygg med.Kul att det är på g nu!!

Kram

2007-04-10 @ 12:30:21
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sara

Undrar varför inte kommentarerna syns, så jag testar lite...

2007-04-12 @ 18:13:36
URL: http://snorsk.blogg.se
Postat av: Bea

Kul att se bilder från ert nya hus. När är det inflyttning? Ser ut att bli jättefint!

2007-04-12 @ 22:08:33
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Agneta

Otroligt läckra tapeter. Vad är det för märke?
ska bli spännande att se mer av huset :)

2007-04-22 @ 20:40:05
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback