Trött...

Är nog en av de tröttare som går i ett par skor just nu.... Stella har börjat tycka att kl 06 är det faktiskt dags att gå upp. Pust och stånk.... mamman är gaaanska trött så dags! Stupar i säng vid 22 på kvällarna, men det hjälper ju inte när man vaknar några gånger varje natt. Jaja, man vänjer sig väl. Nu sussar mitt lilla gryn i soffan! :-)

Det blir ju inte så mycket scrappande av tyvärr! På dagarna finns ingen tid och på kvällarna tryter orken. Tar nya tag snart! Har iallafall laddat upp två LO's som jag gjorde förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Det låter inte kul alls. Varför är ni vakna på nätterna? Äter hon, eller är det förkylning eller nått?
Jag är återigen nere på bekväma en gång per natt, men funderar på om det mest beror på att hon är törstig, inte hungrig. Så, till helgen ska jag prova att ge bara vatten på natten och se om jag på så sätt kan få sluta amma. (Jag fyller ju snart och jag har ju tänkt sluta tills dess)
Kram!!!!!!!!!

Postat av: Malin

Aha fler som är morgonpigga.. Här är en till Rebecka brukar ha sovit till 7.30 men senaste dagarna tycker hon att 6 är en utmärkt tid att gå upp på. I går kväll höll jag henne vaken till 19.30 och vad var resultatet i morse... fick sova till 6.20.. *s* Det var ju värt ett försök..

2006-03-23 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback