Huset

Hmm, nu ska jag göra ett tredje försök att lägga upp lite nya bilder. Två gånger har jag skrivit ett långt inlägg och sen har allt försvunnit när jag ska publicera. Morr. Senaste gången var på jobbet inatt så det kunde jag ju räknat ut själv... Landstingets datorer är ju liiite stingsliga...
Men nu så! Här kommer iallafall lite bilder från vårt besök för två veckor sedan. Vi var även där i söndags, men utifrån syns ingen större skillnad ju, och jag tog inga kort då, så håll till godo ;-)

Så här ser carporten ut i all sin glans:

60740-57

Blir ju faktiskt ett hyfsat stort förråd. Tur, med tanke på att jag är en samlare av stora mått!! Fast Tobias håller så smått på att ta ur mig den ovanan... :-) Vi får väl se hur det går...

Speaking of him så står han här på vår blivande uteplats och kikar in i vårt blivande vardagsrum:

60740-55

Från uteplatsen och ut över tomten på baksidan ser det just nu ut så här:

60740-56

Vi har ett alldeles eget litet träsk, komplett med spökträd och allt! Ser lite coolt ut, men jag är rädd att det kommer få stryka på foten... Och träsket kommer förhoppningsvis vara en prunkande trädgård om några år eller så! (vilken tur att just jag har utrustats med gröna fingrar...NOT...)

Från framsidan ser det just nu ut ungefär så här:

60740-54

Visst blir det väl ganska fint!? Och tänk vad tjusigt det blir med lite färg på och en gräsplätt eller två framför...
Nu ska jag återgå till julkorten så det kommer på lådan imorgon! (varför frångå sina principer och skicka i tid? Tror faktiskt att jag började tillverkningen i oktober, men det hjälpte föga...)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Petra

Det kommer att bli jättefint när det är klart!! Får du något scraprum då ;)?
Kram

Postat av: Petra

Svarar här. Scrapperiet har startat en QK-klubb. Där får man köpa dies till förmånliga priser. Det enda man förbinder sig till är 5 dies på det första halvåret. Jag har redan beställt 3...

GOD JUL!!
Kram

2006-12-23 @ 09:53:25
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad avis man blir på ert fina hus! Tänk att få flytta in i ett hus och bestämma allt själv...suck!
God fortsättnig på julen, och tack för titten inne i min blogg.

2006-12-26 @ 09:16:02
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback