Skrotbokens mini art journal v.9

Inspiration var veckans ord... Just nu är jag egentligen ganska oinspirerad pga dessa eländiga sjukdomar som måste hemsöka oss... :-( Men eftersom jag är hemma och vabbar måste jag ju göra nåt positivt av det hela och igår lyckades jag faktiskt sno åt mig lite scraptid! Å så här blev resultatet:




Blev ett brunrosa kort den här veckan! Blomman är alldeles nyinköpt på GeKås i fredags. Tyckte den var rätt läcker, annars var scrapsakerna inte mycket att hänga i granen... Som vanligt kanske man ska säga... (fast några småsaker till åkte faktiskt ned i vagnen)

I helgen hoppas jag iallafall få en inspirationsboost som heter duga. Det är ju nämligen dags för vår stora Linköpingscrap!! Hurra, bästa helgen på hela terminen!! Som vanligt går det utmärkt att komma till John Bauergymnasiet och shoppa och inspireras om man inte vill vara med på träffen (som förövrigt har nån plats kvar, blink blink). Hur som helst brukar jag bli otroligt inspirerad att pyssla efter dessa helger, hoppas på det även denna gång såklart!

Nu ska jag krypa ner i sängen hos min lille sjukling och hoppas på att han sover mer i natt än han gjorde föregående... Är ganska trött jag!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Wow vilket snyggt kort! Gillar blomman grymt mkt - och att du håller fast vid alla band uppe i vänstra hörnet vecka efter vecka :-)

Postat av: snorsk

Tack!! Har visst varit en vecka som var helt bandlös, kommer nog fler, men det ser så härligt ut med alla banden tillsammans!! :-)

2011-03-02 @ 07:58:49
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback