Skrotbokens mini art journal v.11

Den här veckans kort är nog det jag är mest nöjd med hittills!! Hade en idé till start och sen bara föll allt på plats på slutet, härligt!



Min nya hjärtkonfettistans lockade till att göra en shakercard-variant.  Veckans kort blev väldigt tjockt, mellanlagret är foam... :-) På en del av mina små hjärtan skrev jag ord och namn för det som är värdefullt för mig!! När jag skulle fota var det många ord som gömde sig bakom andra hjärtan, men jag orkade inte skaka omkring så länge... ;-P De finns där iallafall och det är det som var tanken!



Närbild som visar hur tjusigt glittrigt kortet är. Visst är det ju alldeles fantastiskt fint att stämpla med distresser!? Undrar varför jag inte gör det oftare... Ska genast börja! :-)

Nu borde jag slå in paket till min store lille prins som fyller två imorgon! Tänk vad fort tiden går... Kan fortfarande känna uppgivenheten från morgonen den 18/3 -09 när jag vaknade på morgonen och kände mig precis som vanligt... Inte idag heller!! Men tänk vad saker och ting kan gå fort ibland, redan på eftermiddagen hade jag min fina kille på bröstet! <3
Och nu ska vi fira i dagarna två... :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det visar bara att du ska hålla dig till dina briljanta idéer för det blev riktigt snyggt. Brukar inte vara mycket för stygn men här var det en fullträff!

Postat av: Mahlin78

Så galet snyggt! Åh vilken bra idé att stansa ut hjärtan och skriva värdefulla saker på! Kram

2011-03-20 @ 21:42:24
URL: http://mahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback