Mini art journal v.4

Längtan! Jupps, det är veckans ord. Och vad längtar jag efter just nu? Sooool, värme, bad och semester... Grilla i trädgården, äta på altanen en varm kväll, viiiin! Ja listan kan göras lång. Men faktum kvarstår, efter all snö och kyla som jag förvisso tycker är härligt, så börjar jag längta efter våren!! Och det är precis vad mitt kort till v.4 handlar om:



När jag började med det här projektet hade jag nån vision om att jag skulle göra korten något sånär färgmatchade, men jag har backat på den punkten! Vill inte begränsa mig utan bara göra det som faller mig in, känns mycket roligare! Den här gången fixade jag vårfärger med olika färger av mist. Myrorna fick jag i nån swap nån gång i början av min scrapkarriär tror jag... Pilen låg också i en blandat-utstansat hög från Adams dar... Kul när man kan använda gammalt jox!

Jag har omdanat lite i min scraphörna och det blir så himla bra! Mindre yta men bättre förvaring gör att det blir lite mindre rörigt i sovrummet där hörnan bor... Har inte riktigt fnulat ut det sista än, men jag är nöjd so far! Har knåpat ihop en LO ikväll till Scrapgalens januaritävling, men den visar jag en annan dag!

Tusen tack för alla snälla kommentarer om mina kort och andra alster! Jätteroligt när man får respons på det man gör!

Nu ska jag dricka ett glas vin och kolla Hipp hipp, hysteriskt roligt tycker jag!! Imorrn väntar kvällspass på urologen.
Ha en skön lördag gott folk!!

Kommentarer
Postat av: maxell

Aaah va härligt vårigt och jag gillar verkligen gult! Helst tillsammans med svart och lite vitt. :)



Kul att använda gammalt jox på det här viset. Å skoj att organisera i hörnan. Jag måste organisera om jag med. Har på något mystiskt sätt lyckats stöka till... å tänk då att jag sitter i köket... där vi ska äta maten. :)

Postat av: Mahlin78

Vem längtar inte efter våren! Ditt kort sprider vårkänslor omkring sig :-) Kram, Mahlin

2011-01-30 @ 21:50:17
URL: http://mahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback