Skrotbokens mini art journal v.7

Lika bra att smida medans järnet är varmt... Eller nåt... ;-) Veckans ord är kärlek och den här gången behövde jag inte fundera ett endaste dugg vad jag skulle skapa om. <3
Mina finaste såklart!!



När jag beställde dagisbilder för ett tag sedan kom det med indexbilder som var ganska stora. Självklart måste de användas!! :-) Även den här gången blabbade jag med akrylfärg, sen hällde jag vitglittrigt embossingpulver på och värmde. Oj vad det bubblade konstigt... Men det blev ganska cool effekt!



Man ser lite i övre vänstra hörnet av krackeleringseffekten... Chipboardhjärtat mistade jag med olika färger av glimmermist. Har kommit på att det är kul när det sticker ut mycket på sidorna, så risken finns att mina små kort blir suuuperstora till slut. ;-)
Nu ska jag ta en tidig kväll! Känner mig lite seg efter arbetshelgen som varit, även om jag varit ledig idag.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: maxell

Aaaaah den självklara tolkningen! Så underbart!



Jag gillar också att du ökar ut korten med saker som sticker ut. Det är nog bara mitt andra kort - om jag inte minns fel - som det sticker ut på. Inte mycket, men lite. Det fick inte plats innanför och det är dumt att låta ramarna begränsa en. Way to go!

Postat av: Pi

Å så söta de är dina godingar!!!

Du är så duktig med ditt scrappande, själv hittar jag inte riktigt den röda tråden och inte egentiden heller för den delen.



kram å hoppas ni mår bra!

2011-03-02 @ 09:22:09
URL: http://pi.digeshult.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback