Skrotbokens mini art journal v.6

Yeaaay! Det funkar!! :-) Nu ligger jag ju efter...  Förra veckan var det Tufft som var veckans ord i Skrotbokens mini art journal. Innan jag kom på hur jag skulle tolka det hade jag vissa bekymmer. Kom dock ganska snabbt på att det som är centralt i mitt liv just nu ofta är hur sömnen varit. Och med en intensiv och inte alltid så lugnt sovande tvååring blir sömnen ofta lidande. Det kan vara väldigt tufft när jag jobbat kväll och kommer hem sent och vet att klockan ringer 05 igen... Men det är ju som det är och bara att gilla läget! Hur som helst är det vad mitt kort handlar om den här veckan.



Jag målade kortet med akrylfärg i två omgångar först. Sen satte jag dit stjärnorna och pilen och kladdade med olika lim: stickles, glossy accents och cracklepaint... Sen lite pearlmaker på det hela. :-) Det är såklart finare i verkligeheten när man bättre ser kontrasterna mellan den matta akrylfärgen och de olika ytorna som är "klistriga"...

Här ser man lite bättre iallafall!

Och bara för att jag plötsligt kan, så lägger jag in lite extra bilder... ;-)

Kul när tekniken funkar!! Nu ska jag gå och scrappa veckans bidrag till SMAJ! Vet precis (eller iallafall lite) hur jag ska göra! :-)
Har du hängt på än? Inte försent!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Läckert läckert läckert så snygga färger och olika material.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback