Skrotbokens mini art journal v.16

Äntligen har jag gjort det... Min SMAJ för vecka 16 med det kluriga ordet acceptera. :-) Var tvungen att suga på den karamellen en stund, men när jag väl kom på hur jag skulle vinkla det hela fick jag en grundidé. Som vanligt ändrades slutresultatet lite från grundplanen, men det är ju bara skoj...

s

Min journaling den här veckan är väldigt privat...

Fasiken så skönt det känns att vara i kapp!! Nu har jag bara lite annat pysslande att sätta tänderna i. Men nu; sängen! Är helt slut efter en lång veckas jobb... Blev inget party idag. Trött och tråkig, det är jag det! Men en brasa såg vi iallafall... Och fyrverkerier!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Härligt att du är ikapp med SMAJ :-) Gillar alla dessa små hjärtan skarpt! Imorrn kör vi nytt ord...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback