Återvinning

Här kommer en LO som jag skapat till Skrotbokens tema att återanvända förpackningar till scrapmaterial. Jag tog en förpackning från Primablommor och använde som journalingruta.



De små rutorna lämpar sig ju alldeles förträffligt att skriva på!



Papprena kommer från det första Mollys-kitet. På tal om det landade mitt oktoberkit i postlådan igår, det såg trevligt ut... Ska bli roligt att sätta tänderna i, men det får vänta ett tag. Nu väntar kvällsjobb to och fredag, då finns det ingen tid till pyssel.
Dessutom är det lite småkrassligt här hemma fortfarande. S är frisk, V hade feber igår och hostar som en tok på nätterna. Själv har jag ont i halsen och känner mig seg, men har jag inte feber går jag till jobbet... ;-P
Farfar kommer hit och underhåller Ville när vi jobbar. Bra med pensionerad svärfar! :-D

Nähä! Lite kaffe kanske och sen ta tag i förmiddagsbestyren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback