Washi

Ja det är ju inte precis nån hemlis att jag är störtförälskad i washitape. :-) Idag på scrappizbloggen har jag med en LO med massor av washi:



Jag byggde mig helt sonika en fotomatta av olika snuttar med tape, sen sydde jag runt hjärtat för att framhäva formen lite. Några små blommor och lite pearlmaker så var det klart... Enkelt men effektfullt! Washi är bra! :-)

Igår var jag hos Camilla på designat och scrappade hela dagen tillsammans med Eva och Sandra. Väldigt trevligt! Jag gjorde fyra LO's och sen blev det två till hemma på kvällen av bara farten. Men dem har ju inte fotat ännu, så det får bli en annan dag!
Kanske kommer ett nytt inlägg imorrn, vem vet?! Jag har ju lovat Johanna att visa resultatet av hennes utmaning och det har jag ju inte gjort ännu...


Kommentarer
Postat av: Johanna

å vad fiin!

och vad mkt tejp du har!!

wooow!

Postat av: Sandra

Det är klar liftvarning på den, hur läcker som helst! Och tack för trevligt sällskap i tisdags!

2010-12-30 @ 14:05:27
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback