Hål

Häromdagen hade jag en LO med på Scrappizbloggen i en utmaning som handlade om att skapa med hål. Det var ÅsaM som utmanade oss i redaktionen på vår träff för några helger sedan. Jag kan säga att jag hade mycket huvudbry hur jag skulle få till ett hål på ett bra sätt. Slutligen kom jag på det:



Mitt hål består i en journalingruta som jag klippte ur innanmätet i så den bildar en ram runt fotot. Den söta pippin kommer från något av Mollys-kiten. Pippi är förövrigt ett av sonens bästa ord just nu (funkar till det mesta). :-)

Förövrigt kan jag meddela att jag har halsfluss. :-( Har haft det för typ 15 år sen, hade alldeles glömt bort hur ont det gör!! Lever på panodil för att kunna svälja överhuvudtaget. Började med PC igår, så jag hoppas jag snart är bättre.
Nu sitter jag framför brasan och har det bra när det är -23,3 utanför. Känns ganska ok även om jag är lite ynklig! Maken höll på att inte ta sig till jobbet idag, hans bil tyckte det var alldeles för kallt. Han fick sparka upp den fastfrusna bagageluckan på min bil för att komma åt en motorvärmarkabel. Sen var det bara att vänta ett tag och så startade den! :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackars, stackars dig! Krya på dig, du måste ju bli frisk till julbordet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback