Scrappat!!

Ja det är inte klokt... Jag har inte bara scrappat, utan även fotat OCH skickat in till utmaningen. Är chockad själv! ;-)
Skvallrade väl iofs häromdagen om att jag gjort en hel LO och här är den nu:



Ett foto från förra sommaren när Stella åt mellis på vår nya altan. Tyckte skissen (Scrappiz skissutmaning) var väldigt inspirerande och jag visste precis vilket foto jag ville ha. Tyckte att de härligt somriga färgerna passade så bra till skissen, och blommorna satt ju som en smäck!
Nu hoppas jag bara på att jag fortsätter ta mig små pysselstunder, det är ju sååå kul!!

Förresten, nån som har reagerat på vad jag uppdaterat flitigt på sista tiden?! Får väl se om det håller i sig...
Nää, nu väntar solen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, tycker du är så duktig så! ;-) Kanonfin LO du fått ihop, väldigt läckra blommor. Har du gjort dem själv eller är de köpta?



Julia fyller inte förrän på fredag, så jag tar och grattar då istället! Prinsessklänningen fick hon lite i förskott eftersom vi inte träffar farfar nästa helg. Men hon var SÅ stolt i klänningen, tog med sig den när hon åkte på aikido med Martin och Linn idag...

Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback