nu är det vår!

Det tänkte jag fira med att ladda upp lite jul-LO's... Har suttit och svettats över julfotona ett tag nu och några LO's har jag lyckats få till iallafall. Den första talar för sig själv... Stellas allra första luciatåg.
image191

Nästa handlar om den livsviktiga traditionen att äta ris à la Malta... För det måste man göra på julen (enligt min käre man) och den MÅSTE serveras ur den vita plastskålen, för det har varit så sen han var liten.... Kan säga att skålen börjar bli väldigt sliten, hur ska det gå månntro?!

image192

Den sista är från julklappsöppningen hemma på kvällen.

image193

Ja, det var väl allt för den här gången. Nu ska jag fira lite fredag innan det är dags att åka till jobbet för en natts slit och släp...*tycker synd om mig själv* ;-P
Men imorrn är jag ledig och då är jag bjuden på party minsann, det ska bli himla kul! Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken söt Lucia!!Ja Ris a la malta Måste man ha till jul.I löööv it!!
Ses om ett par dar!
Kram

Postat av: Camilla

Kul!!Tror det kommer vara värt vartenda öre
Ses snaaart,räknar ner nu..

2008-03-17 @ 22:36:52
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback