Brrr vad kallt det är...

Idag har vi minus 7,5 grader här på landet! Och jag som hade tänkt mig en långpromendad! Får se om jag vågar trotsa kylan...

I helgen som var besökte jag och maken London, vilket var mycket trevligt! Skönt att få umgås lite bara vi efter allt som varit. Vi hamnade i världens minsta hotellrum, ca 9 kvadrat räknade vi ut, och då är badrummet inkluderat... Sängen var ca 120 cm men en större hade inte fått plats... Nåja, när chocken lagt sig hade vi riktigt trevligt, och det är ju mysigt att ligga nära... ;-P
litet, litet rum
Men vi ska allt klaga till resebyrån då bilderna vi fick se var från ett helt annat hotell, fuskisar!

Hade tänkt att jag skulle handla en massa kläder, men jag köpte bara en ny jacka. Det var otroligt mycket folk i just de affärer som hade potential... Men det var väldigt skönt att komma hemifrån lite och äta och dricka gott. Mycket promenerande blev det också!

Hemkommen igen har jag plötsligt fått stor scraplust! Ska se om jag kan lyckas lägga ut någon Lo de närmsta dagarna. Nu ska jag sätta mig och scrappa lite iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt att komma iväg sådär! Och hotellet var ni väl inte på så jättemycket i vilket fall misstänker jag? Kul att du blivit scrapsugen igen, väntar ivrigt på nya alster!

Krympplasten inhandlades på Guns hobbybod, vet inte om det även finns på Medmera. Jättekul att göra kan jag meddela, och Linn tyckte det var rätt spännande.

Ses imorgon!
Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback