Äntligen vår!

image89
Vågar man tro på att det är vår på riktigt nu?? Hoppas det! Idag såg jag det första riktiga vårtecknet; de sopar bort gruset från vägar och gårdar!! Då känns det som att det borde vara på riktigt...

Det har inte blivit mycket pyssla av på sistone, tyvärr. Gjorde ett grattiskort till min pappa förra veckan, men jag glömde fota det innan jag klistrade igen kuvertet och jag orkade inte göra ett nytt... Annars har jag en del gulliga foton som ligger och vill bli scrappade, men dottern är inne i nån slags vara-vaken-på-kvällen fas, så det blir alldeles för sent innan hon somnar och sen orkar jag inte dra fram alla grejerna. Men nu är det ju bara en månad kvar tills jag får en stationär scraphörna. *längtar*

I helgen ska jag och sambon åka till Stockholm och kolla på "kvarteret Skatan". Det ska bli väldans skojigt! Roligt för honom att göra nåt annat än att jobba oxå, han har ju sjudagars arbetsvecka nu för tiden... Fast nästa och näst-nästa vecka ska han vara ledig och bara jobba med vårt hus. Blir så spännande att se hur det blir färdigt!!

Idag har jag haft min sviktkurs igen, det stod ett läskigt seminarium på schemat... Ytterst obehagligt tyckte jag och majoriteten av min grupp, men det gick bra trots allt. Skönt att ha det överstökat! Fick även reda på att jag är godkänd på mina tre tidigare examinationsuppgifter, så nu är det bara slutarbetet kvar! Känns himla skönt!
Så ikväll firar vi lite här hemma... med tvättstugan... *tsss*

Nu ska jag spela betapet en sväng innan det är dags att hämta in det sista!

Kommentarer
Postat av: camilla

Kul med en teater resa,vi var iväg för 2 helger sedan till Göteborg och såg Lögn i Helvete med Robert Gustavsson och Peter Dalle,jag skratta så tårarna rann hela tiden.Härligt att få skratta så mycket :-) Det behövdes!
Spännande spännande att huset snart är inflyttnings klart.

2007-03-28 @ 23:25:18
Postat av: Sandra

Grattis, vad skönt att få tillbaka godkända uppgifter! Och vad skönt att åka iväg :-) Jag och Linn ska ner till Nässjö imorgon, sedan åker jag och min syster vidare till MÄSSAN på lördag! Gissa om jag är shoppingsugen... Och min syster har precis börjat scrappa, så det finns nog en del hon vill ha också! Ska se om jag orkar släpa med mig QK-tång och lite annat hon kan ha nytta av, hon har nämligen väntat med alla rubriker. Men eftersom vi ska åka tåg får vi väl se hur mycket annat som ska med.
Ha en riktigt bra helg i Stockholm!

Postat av: Camilla

Hej
De vita rub onsen(har chalkat titeln) är mini marks från American Crafts Kate.Har svarta med och rosa är på väg. De rosa finns hos Scrapbodan vita kommer jag inte ihåg var jag köpte tror det var i Sverige de svarta handlade jag av Annika på Scrapperiet.
Sen jag gjorde mig av med bosskuten älskar jag rubons :-)

2007-03-29 @ 21:46:26
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback