Scrappat lite

Igår gjorde jag ett bidrag till Scrappiz färgutmaning. Man skulle använda beige, turkos och lila. Lila var en riktig utmaning för mig, hade väldigt lite sånt i mina gömmor... Inte ett endaste papper med lila. Vet att jag gjorde en LO med något lila med blommor på för länge sen, men den blev jag inte alls nöjd med...  Nåja, den här blev ganska bra tycker jag efter många ändringar hit och dit. Bilderna är från i somras när Stella badade i sin lilla pool i trädgården.

Sköna sommar

Nästa LO gjorde sig inte så bra på foto... På monogrammet och ramen runt textrutan har jag blingat till det lite med något trevligt glitter jag fick i en swapp någon gång, men det syns ju inte alls att det är glittrigt och fint... Typiskt, men jag tycker bilderna är underbara!
Såpbubblor

Stellas favoritsyssla bland hushållsarbetet är utan tvekan diskning. Ingen får styra i köket utan att hon är med!! Men det är ju väldigt bra på så sätt att man vet att hon får i sig att dricka... Även här var jag lite inne på bling-temat och stansade bokstäver i Bazzill Bling, men det syns ju inte heller på fotot...
Hmm, tänker ni, varför använder hon inte sin nya scanner? Helt enkelt för att jag inte haft tid att testa så jag lyckats lära mig hur man får med en hel 12x12 LO... En vacker dag så... :-P

Diskare

Den sista LO:n är från Stellas ettårsdag. Den här har legat i lådan ett tag, men nu fick den vara med...

Födelsedag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vad mycket fint du gjort!
Angående scannern... Scanna först ena delen och flytta sen och scanna en gång till, där den delen som stack ut kommer med. Sen får man "stitcha" ihop det i ett rit-/fotoprogram.

2007-01-12 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback