3:dje advent...

...så fort tiden går!! Men var är snön?
Har jobbat som en tok i veckan, det har varit jättekul, men tröttande... Har varit på LAH och det är verkligen roligt!! Hoppas jag får vara där mycket så jag kommer in i det!!

Scrappat har jag ju gjort lite på sistone, även om den mesta scrapenergin går åt att färdigställa julkorten... Här kommer en LO till min BOM, som jag hoppas ska bli av någon gång...
Kortet är från våren-82 enligt mina beräkningar. Jag och lillebror sitter på gräset utanför huset vi bodde i då i Västerlösa.

image153

Nu ska jag plocka lite här hemma innan det är dags att åka och köpa gran. (Som såklart inte får flytta in förrän nästa helg!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättehärliga färger på din LO!!!
Stjärnorna på mitt hjärtat är från en CB die med snöflingor som jag lånat. Har beställt en likadan själv och det kommer förhoppningsvi i veckan!!!
Tack för omtanken om mig och gubben! Det går åt rätt håll

2007-12-18 @ 17:11:16
Postat av: Sandra

Vad härligt det är med de där gamla korten! Ni får ha det riktigt bra över jul så ses vi om en vecka!
Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback