Ssssömnig

Hur kommer det sig att det aldrig är någon som ringer till mig på förmiddagarna, utom just när jag ska/har jobba natt!?! Mycket märkligt.... Inatt sov jag ganska illa. Stella sov oroligt och vaknade en massa, så hon fick sova hos mig. Halv två vaknade jag av att hon ramlade ur sängen. Ojojoj, snacka om att hon var ledsen och rädd! Inte kunde jag somna om efter det!!

Så imorse åkte familjen iväg till dagmamman och jag fick äääntligen sova! Klockan nio ringer telefonen första gången, då var det en kompis som jag missade precis eftersom jag inte hittade telefonen... Somnar om och sover ytterligare en timme då jag blir uppringd av en j**la fax. Morr! Lika bra att ge upp och gå upp... Vi får väl se hur sömning jag blir framåt fyrahugget inatt... Imorgon kan det bli öronproppar!

Nu kanske man skulle passa på att ta sig ut i det vackra höstvädret och bli lite pigg av solen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback