Måste hinna ett inlägg till i år...

Årets sista dag! Vi firar med att troligen ha två barn med vattkoppor... Små och få prickar än så länge, men jag tror att det är det iallafall. Stämmer perfekt med vår uträkning. Vi blir hemma ikväll hur som helst! Vi var lite förberedda på att skippa vår fest så vi har laddat med lite raketer och marschaller, tomtebloss och annat livsnödvändigt! :-) Hoppas på en bra nyårsafton iallafall!

Nu ska jag äntligen visa liften jag gjorde av
Johannas fina LO:

Vet inte riktigt hur jag ska få den åt kanten, så den får helt enkelt ligga här och skvalpa i mitten! Snygg som attan är den iallafall!
Jag inspirerades av färgerna och monogrambokstaven!


Fotot är rent bedrövligt dåligt, men det tar jag inget extra för... Orkar helt enkelt inte göra om. Cardstocket är svart och inget annat... Blänket är som det är! ;-)
Monogrambokstaven är embossad i två olika omgångar.

Turkost och glittrigt embossingpulver. Blev ganska coolt, men syns dåligt tyvärr.
Jag blev hur som helst väldigt nöjd med slutresultatet, tack för inspirationen Johanna!
Nu utmanar jag dig att lifta mig! ;-)

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott Nytt År! Riktigt läcker LO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback