Trött!

Hallå på er! Här kommer några rader från en som är trött, tröttare, tröttast! Fråga mig inte varför, jag bara är det... Skulle så gärna vilja sätta mig och pyssla, men jag orkar inte helt enkelt! Men jag vill inte gå och lägga mig heller för jag ska jobba natt imorrn, då är det inte bra om sovklockan är inställd på 22... ;-P Får vackert hålla mig vaken ett tag till och drömma om sovmorgonen imorrn!
Under tiden kan jag ju bjuda på en layout eller två...



Den här tror jag att jag har glömt... Den gjorde jag när vi var i fjällen och jag gillar den skarpt! Fotade badankor, eller "ack ack ack" nån gång när sonen badade och kastade dem omkring sig...
Har stämplat med bubbelplast, det var länge sen! Men ganska snyggt blir det ju faktiskt!



Här kan man ju se att det faktiskt finns journaling också... :-)Tror jag har sagt det förut, men jag säger det igen: svarta rosor är bra skit! Funkar till det mesta!!

Häromdagen var det ett inlägg på skrotboken som handlade om knopar. Jag gjorde en LO om knopskolan jag fick gå i på somrarna när jag var liten. :-) När vi var ute och seglade träffade vi ofta Gun & Per som också hade båt. Per brukade ha knopskola med mig och jag lärde mig en massa braiga knopar! Tyvärr kommer jag inte ihåg dem så bra längre. Har tränat för dåligt helt enkelt!



Men en liten Råbandsknop kunde jag fixa iallafall! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback