Ny månad, ny tävling!

Japp, nu är det ju maj (även om man inte kunde tro det i förrgår när snön vräkte ner...) och dags för en ny månadstävling. På Skrotboken är det 80-talstema och pasteller som gäller. Priset är ett fint kit från designat, som är månadens sponsor. Jag har själv fått förmånen att skapa inspirationsalster med nyss nämda kit, dessa visas i Skrotbokens blogg under månaden. :-)
Studsa iväg till Skrotboken och läs reglerna vettja!

Jag satt uppe och pysslade till klockan var tolv inatt! Kom in i ett stim och ville inte alls sluta... Härligt när det blir så, även om jag är lite sleten idag... :-) Hoppas jag får fler såna ryck för jag har mycket jag skulle behöva skapa för tillfället!!

För att ha något att pigga upp inlägget med kan jag visa ytterligare en LO från fjällresan...
Tycker att färgkombon blev härlig! Tyvärr återger inte fotot färgerna riktigt korrekt... De röda och de gula bokstäverna är snyggt glittriga, det syns ju inte heller riktigt.

Jaha, då är det dags för mig att åka och jobba ett kvällspass! Imorrn väntar ledig dag och sen ytterligare två kvällspass... Börjar längta efter helledig helg känner jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig layout, och underbar text! Du har en sak att hämta i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback