Smaj v.24

Halloj! Sitter och försöker piggna till med hjälp av kaffe... Har jobbat inatt och sov så gott när en grannflicka ringde på dörren vid 11. Morr! Att jag inte lär mig att använda öronproppar!! Men jag är rädd att jag ska sova över väckningen då. Inte bra! Särskilt inte idag när jag ska hämta ett gäng ungar på fotbollsskola!
Min nyblivna sexåring (igår) och sex grabbar ska gå på Landslagets fotbollsskola i en vecka. Blir spännande att se vad hon tycker! Igår när jag hämtade det lilla födelsedagsbarnet på dagis kunde hon stoltsera med en lös tand. *lycka* Som hon har längtat... :-)
Hur som helst kunde jag inte alls somna om efter dörrpåringningen... Tre timmar blev det totalt. Får se hur fräsch jag är framåt kvällen...

Passade på att använda lite av min ofrivilligt vakna egentid till att scrappa. :-) Men min LO blev suddig i fotograferingen, så det måste jag göra om. Däremot tänkte jag visa veckans smaj. Ordet är harmoni och kortet blev så här:



Mitt nya favvogegg är crackle paint! Blir ju sååå snyggt! Skulle vilja ha fler färger dock... :-)



Glossy, glossy... ;-) Crackle och glossy är ju också en väldigt härlig kombo!! Nackdelen med allt kladdande är att det blir mycket torktider... :-P

Nu ska jag göra mig redo för barnhämtning. Sen är det dags att bege sig till stan för att få stortrollet friserat! Och lilltrollet ska på ferie hos farmor över natten så att jag kan skjutsa och hämta de små fotbollsspelarna imorgon. Mycket logistik när man bor på landet! Ska se om jag gitter fota om layouten idag och visa den.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Wow vilken SMAJ!!!! Riktigt snyggt med Crackle, kanske måste ta och införskaffa mig en burk eller flera ;-) Glossy är livsnödvändigt hahaha Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback