mera utmaningar...

Har gjort en LO till ytterligare en utmaning på Svensk scrapbooking. Man skulle ha med något embossat på sitt alster.
Jag gjorde en LO med mamma, mormor och lillebror på. Fotot är från brorsonens dop i höstas. Inte så ofta jag får med mina kära på bild samtidigt. Mormor tenderar dessutom att alltid göra konstiga miner, så det här fotot var jag tvungen att scrappa! :-)
Det snygga hjärtat i hörnet är en pysseldags-stämpel som jag stämplat med distress in och embossat.



Åsså lite detalbilder...



Har varit och lämnat sju små tappra fotbollsspelare på ett regnigt Kindavallen... Tycker lite synd om dom även om de inte verkar bry sig så mycket... Enligt prognosen i min telefon ska det bli skapligt efter lunch, så det hoppas jag stämmer!
Själv ska jag försöka bringa ordning i kaoset som kallas vårt hem. Ikväll ska den nyblivna sexåringen firas av släkten... Dessvärre upptäckte jag ju att Svensk scrapbookings midsommarcrop börjar kl 12. Gissa om jag kommer städa eller scrappa?! ;-)
Kanske ska sluta hänga vid datorn så jag hinner båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback