mera CC...

Godmorgon! Eller, godeftermiddag för de flesta, men jag har ganska nyss stigit upp... Hade en väldigt angenäm natt på jobbet. Hoppas på en likadan inatt! :-)
Igår gjorde jag ytterligare ett bidrag till CC:n på
Svensk Scrapbooking där man skulle göra en LO med tyg.
Klurade en stund innan jag kom på att jag nyss rensat garderoben och inte hunnit hiva iväg grejorna än... Hittade ett par gamla leggings i svartvitrutigt som jag klippte sönder.



Jag sydde fast tyget med maskin. Sedan hittade jag en liten nätpåse som jag la beslag på härom dagen när Stella fick nån ny sommarleksak. Den klippte jag sönder och satte en bit bakom fotot, sen snurrade jag också ihop två tygblommor av nätbitar. Lite röda och svarta blommor och sen var saken biff! :-)
Fotot är från förra sommaren när vi var på Kreta och maken och jag fick en kväll själva på stan. (Svärisarna hade hand om barnen). Det var väldigt mysigt och trevligt!



Nu kommer mina små troll hem, ska springa och pussa på dem! <3

Kommentarer
Postat av: maxell

Coolt. Med såväl tyg som nät. Sånt gillar vi! Å effektfullt med rött och svart samt inslag av vitt.



Låter även härligt med en egen kväll på Kreta. Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback