kaffe

är gott och bra! Tror inte att jag scrappat om det förut, men igår gjorde jag det! Har kommit in i nån slags inspirationsstim och det är jättekul!! Har scrappat undan mina "måste-grejor" och gör bara det jag känner för just då. Superkul faktiskt!! Även om jag längtar lite efter nya uppdrag såklart...
Veckans SMAJ är halvfärdig, kanske färdar det ikväll efter jobbet om inspiration finnes... :-)
Här kommer iallafall kaffelayouten, somrig och färgglad!



Lite mist-baltande... igen... ;-) Fjärilarna är primade med Gesso och sen har jag målat dem med glimmer glam och lite gul akrylfärg. Glittrandet syns ju som vanligt inte alls på fotot, men men.
Hade fotat en annan mistig LO, men det blev så illa dålig kvalité på det, så jag måste fota om. Snart en ny uppdatering igen mao! ;-P

Kommentarer
Postat av: ElinÅ

Tokläcker LO!! I love mist, kladd och färgglatt:) Såååå snygg!

Kram Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback