Hipp hipp hurra för Sverige idag...

...eller nåt, nationaldag iallafall! :-) Jag har inte firat nåt särskilt. Skulle jobba kväll och pallrade mig iväg måttligt sugen på att lämna familjen som var ledig i solen. Väl ombytt och på plats visade det sig att det blivit nån miss i bokningen, så jag behövdes inte. Fick helt enkelt byta om igen och åka hem. Inte så tråkigt alls en dag som denna! ;-) Fick mysa lite i solen med lillprinsen och grillat till kvällsmat. Helt ok dag! :-)
Imorrn är det tidig uppstigning för samtliga. Kommer bli ett äventyr med tanke på att iallafall den minsta familjemedlemmen varit vaken till minst 21.30 varje kväll...

I fredags var både maken och jag lediga. Vi var på shoppingrunda inför den stundande 6-årsdagen... Många presenter blev det såklart. Jag hann även med ett besök på designat som hade 40% i butiken den dagen! Passade på att hugga den sista av de supersnygga stjärnkantstansarna från MS... Lite papper och småplock åkte också ner i varukorgen. :-) Väl hemma var jag ju såklart tvungen att testa stansen och så här blev det:



Fotot är från i vintras, det var den 30/12 och Stella och jag hade en tjejdag på stan. Vi hade varit hos frisören och klippt av hennes hår enligt eget önskemål! Efteråt fikade vi på "Berget". Jättemysigt!! <3
Visst är vällan stansen helt sjukt snygg?! Jag gillar'n! :-D



Rosor är som sagt min senaste favorit... Inte så många i taget, men ändå! ;-)

Nu ska jag ställa klockan på tvärtidigt och hoppa i säng. Dagtur imorrn, två kvällsturer på det och sen börjar sommarschemat nästa vecka! Means mycket natt... Och gissningsvis ganska hårt arbete ett tag framöver, det brukar det ju vara på somrarna. Hoppas det blir bra iallafall! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Vilka snygga färger! Åh ja, stansen är snygg :-) Själv fick jag igår tag på "min" MS-stans som gick sönder för flera månader sen. Längtar till då jag får låta den tugga lite papper ;-) Kram kram

Postat av: Eva G

Var också inne hos Camilla, men inte fattade jag att det blev så snyggt med den stansen, då hade jag ju köpt en jag mé. Kanske kan bli tillfälle att låna nån gång;-)

2011-06-08 @ 14:47:54
URL: http://eagessonspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback