Tävling med sommartema

Jag bubblar av inspiration för tillfället och letar utmaningar med ljus och lykta... :-) Nu senast hittade jag en på Sraphimlens blogg. Man skulle skapa på temat sommar/semester och använda sig av mist. Så här blev mitt bidrag:



Jag har för ovanlighets skull (ironi) scrappat ett Kretafoto... ;-P En läskande drink i solnedgången på en bar i hamnen. Somrigt? Ja vars! Drinkar i solnedgången här hemma i Svedala hör ju inte till vanligheterna precis... Men idag har det ju varit skapligt väder, även om det blivit molnigt nu. Man kan ju inte få allt! ;-)



Imorrn ska jag och Stella till designat och pyssla ugglor! Något hon har sett fram emot ett tag... Ska bli spännande! Hon har bunkrat med toarullar kan jag säga... :-) Får väl visa resultatet här sedan!

Nu ska jag åka och hämta ovan nämda dotter hos sin kompis Olle. :-)


Kommentarer
Postat av: Maria/Lilla07an

Jättefin LO. Va roligt att du vill vara med å tävla /Maria DT Scraphimlen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback