SMAJ v.29

Nästa ord jag skapat om är "egentid". Egentid är för mig ofta just lika med scraptid! Ibland har jag mer sådan och ibland mindre! Jag gillar att experimentera och testa nya grejor och material. Just nu är jag om det har undgått någon, väldigt inne på olika typer av färger och kladd! Testade idag för första gången en ny färg av crackle paint. Trodde att den var brun och blev mäkta förvånad när jag öppnade burken och det var guld... Så kan det gå när man inte läser på förpackningen ordentligt! :-) Men det blev ganska coolt det också, så det gör inget! Får väl köpa en ny brun! Haha!



Även här blev ju färgerna lite tokiga... Så går det när man fotar i mörker! :-P
Bandet har jag färgat in med glimmermist i rosa och guld.



Ser ni? Guld-crackle är inte så illa!

Nu ska jag dricka upp mitt vin och se om jag kan övertala maken att vi ska kolla på något trevligare än "Terror på Elm Street", huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback