Blommigt tävlingsbidrag

På Scrapbrukets blogg hittade jag för ett tag sedan en tävling där man skulle använda sig av blommor på sitt alster. Jag gjorde en LO om Hibiscusarna som växte i massor på vårat hotell på Kreta förra sommaren.



Blabbade med mist, cracklepaint och pearlmaker. Sen lite doily-kantade papper... Har kommit på igen att det är kul att stansa. Å det är ju bra med tanke på att jag har en och annan stans i gömmorna...
Sen bidde det lite rosor och fjärilar.



Det skojsiga i kråksången är att jag vann tävlingen! :-D Ska få två förpackningar tjusiga blommor på posten... :-)

Fyndade lite scrappiga saker i Ullared i fredags och igår. Bla snyggaste bokstäverna från Websters pages... Längtar efter att scrappa, men jag skulle nog behöva framkalla lite nya foton. Nu har det blivit väldigt mycket semesterbilder från förra sommaren. Kul iofs, men det skulle vara roligt med lite nya bilder också!
Nu ska vi sticka och bada innan regnet kommer!
Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback