AoS sommartävling

Fortsätter blogga mina utmaningsalster... ;-) Jag tycker verkligen att det är galet roligt att skapa till olika utmaningar, så det är ju tur att det finns en massa vänliga själar som fixar tävlingar och sånt åt såna som mig... :-D
Den här gången har jag satt tänderna i en skiss i
Allt om scraps sommartävling! Jag gjorde en väldigt färgglad tolkning...



Har frossat i pearlmaker i olika färger. Mycket washi blev det också! Ingen LO tycks vara komplett för min del om jag inte mistar, så det har jag ju naturligtvis gjort! ;-D
Fotot tog jag på dotterns begäran en gång när hon och jag var på stan och fikade...



Min tolkning av vimplarna blev en liten rad med stjärnor, som tyvärr syns ganska dåligt på fotona. De små stjärnorna är "skräpet" som blir kvar när jag använder min supersnygga stjärnkantstans.

Nähä, nu har jag pausat färdigt i mitt städande! Bäst att återgå så jag hinner lite innan resten av familjen kommer hem.
Återkommer snart, för jag har en utmaning till klar att blogga!! *fniss*


Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Härligt, galet färgglad layout! Gillar den skarpt ;-) Hoppas konserten var bra i helgen! Kram

Postat av: Linda

Gud vilken häftig layout! Den gjorde mig verkligen glad!!

Kram, Linda

2011-08-10 @ 00:43:43
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback