Vinst!!

Kommer ni ihåg mitt bidrag till Scraphimlens julitävling?



Jag gick faktiskt och vann! :-) Himla skojigt tycker jag... Ett presentkort i shopen, funderar på vad jag ska köpa mig för nåt mumsigt! :-D

När jag ändå är igång och bloggar kan jag ju visa mitt bidrag till Arkivets julitävling också...



Följde skissen ganska troget! Inte precis de färger jag brukar använda mig av, men jag tycker det blev bra. Är sjukt nöjd med min stjärnkantstans! Ett A-köp! :-)

Skulle gärna velat scrappa lite nu som nedvarvning efter mina första arbetsdagar, men lillprins är inte så samarbetsvillig. ;-)
Återkomsten till jobbet gick helt ok! Lite surt bara att värsta fina sommarvädret kom samma dag som jag började jobba, men det är ju härligt för resten av familjen som är lediga en vecka till!
Och ikväll åkte vi ner och badade när jag slutade (eller, familjen var redan i badet såklart), det bästa med att bo så nära en sjö!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Har något spännande på gång imorgon!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback