Månadstävling svensk scrapbooking - skiss LO

Jag knåpat ihop ett bidrag till skisstävlingen i augusti på Svensk Scrapbooking. Det blev ett väldigt rosa och som vanligt ganska kladdigt alster... :-) Jag tycker det är sååå roligt att kladda! Önskar att jag hade lite mer yta bara...
Så här blev min LO av S och hennes bästis på väg till midsommarfirandet förra sommaren:



Svårt att fotografera så att det blir till sin fördel... Det är ju glittrigt och tjusigt i verkligheten, men det framträder ju inte riktigt på fotot. Well, well... Man ser visst inte heller de stämplade och embossade fjärilarna på bilden, de är ljust turkosa och syns bara lite svagt även irl. Men de finns där! ;-)



Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle göra nåt spännande sist jag bloggade? Jag var på anställningsintervju i onsdags och det bar sig inte bättre än att jag fick jobbet! :-) Jag skickade ansökan i måndags, var på intervju i onsdags och tackade ja igår torsdag! Snabba ryck!
Jag ska börja som mottagningssköterska på en vårdcentral. Mycket prata i telefon med andra ord... Men jag kommer få jobba kontorstider!! Hur skönt är inte det?! Slippa alla helger, kvällar och nätter... Guld värt tycker både jag och familjen! Även om jag kommer sakna mitt nuvarande jobb och kollegorna!

Vet inte när jag ska börja än, min chef har semester och kommer tillbaka på måndag, så i veckan vet jag nog! Spännande och läskigt... :-)
Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag! Lite bad i em, ikväll ska vi ut och äta. Resten av helgen väntar jobb!

Ha en fortsatt fin dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, vad kul! Och så snygg LO, men jag håller med att det kan vara riktigt svårt att få fram detaljer med kameran.

Postat av: SofiaH

SNyggt!!

2011-08-07 @ 20:36:49
URL: http://sofiahsblogg.wordpress
Postat av: Viktoria

Hej!



Vilka underbara färger! Jag blir alldeles godissugen :)

2011-08-16 @ 13:47:06
URL: http://karajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback