Scrapgalen

Scrapgalen hade DT-call nyligen och givetvis var jag ju tvungen att ta chansen!! Nu blev jag ju såklart inte utvald, men jag gjorde en LO till ansökan som jag är grymt nöjd med och den tänker jag visa er nu!



Man skulle bifoga ett foto på sig själv i ansökan, då passade jag på att scrappa mig själv... Kom på titeln först och sen bara flöt det på! Tyckte färgkombon blev läcker. Eller, jag är faktiskt nöjd med allt!



Jag tycker att man får lite vårkänslor... :-)

Igårkväll gjorde jag en LO till Skrotboken som var jätterolig att göra och som jag blev väldigt nöjd med, men den får ni inte se idag såklart!
I övrigt kan jag rapportera att sonen kräktes igårkväll och inatt, IGEN! Vet inte för vilken gång i ordningen... Hoppas bara att det är klart nu för den här gången och att vi övriga klarar oss! Jag ska åka och jobba ikväll och imorrn, sen drar S och jag till Sälen på söndag. Vore ju trist om vi blev sjuka...
Ha en fin fredagskväll och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Superläcker layout! Gillar allt rivet papper och färgkombon! Kan bara hålla med om att man får vårkänslor :-) Snyggt med alla små hjärtan!

Postat av: Sandra

Kanonläcker LO Sara! Hoppas nu att ni håller er friska och får det riktigt bra!

2011-04-08 @ 20:53:18
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback