Fin kusin

Igår gjorde jag en LO om Stellas första möte med sin efterlängtade kusin.



Lekte loss med mina mister och distresser. Som alltid blir jag ju så glatt överraskad av hur skojigt det är att kladda... Sen glömmer jag bort det ett tag igen, men först ska jag kladda lite mer! ;-)



Min nya dymo är en favorit! Den genomskinliga tapen är ju helt sjukt snygg och smälter ju in perfekt! Me likey! Skulle vilja ha ett trepack med genomskinliga rullar istället för den blandade som finns...
Notera också att jag använt min nya washitape! Lite roligt!

Nåt annat som är roligt är att jag vann lottningen på Mollys månadstävling! Hurra! Jag ska få ett presentkort hemskickat! Kul att vinna tycker jag!

Nu ska jag promenera iväg och träffa lite kompisar! Barnen ska vara länge på dagis idag. Vi hade sovmorgon, skönt tyckte mamman, men barnen ville upp kl 6 båda två... Lillprins brukar vara trött och sur innan lunch på dagis, misstänker att det kan gälla större delen av förmiddagen idag! ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Grattis till vinsten! Kul. Fin Lo, som alltid:-) Har funderat på tapen, men som vanligt är jag ju lite efter alla andra, så den upptäcker jag väl om ett halvår eller så! Tokgillar dymon, läckert. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback