8 is enough

Scrappizbloggen idag har jag skrivit om utmaningen "8 is enough" som går ut på att man ska välja ut åtta material (tex cardstock och pennor får läggas till), utav dessa ska man sedan skapa minst fyra LO's. Lät spännande tyckte jag och gjorde mig ett litet kit:



Glömde ta med min akrylfärg när jag fotade...

Så här blev mina layouter:









Jag tyckte att det här var ett väldigt roligt sätt att scrappa! Jag är ju som bekant ganska enkel i mitt skapande, inte så mycket dekos... Det här passade mig ypperligt med tanke på det! Kommer garanterat göra det igen. :-) Smidigt om man vill snabbscrappa!

Kommentarer
Postat av: Marita

Mycket fina layouter, snygga gula bokstäver.

2010-09-09 @ 19:15:31
Postat av: Åsa

Enkelt men jisses så fint. Du kan verkligen få ihop det. Lät som en kul utmaning, kanske att man skulle prova på det nån gång. Hoppas att allt är bra. Saknade dig i helgen!! Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback