Miss i nassa!

Sitter på jobbet och klockan är 2.40. Jag är väldigt trött och det är väldigt länge tills jag får åka hem och sova... ;-P Men då kom jag på att jag påbörjade ett inlägg i förmiddags, som försvann när jag skulle lägga in en bild och då orkade jag inte börja om. Men nu har jag ju det så lugnt och fridfullt och förhoppningsvis ligger ju bilden i arkivet!

Jag har pysslat en del på sistone, men varit lite dålig på att fota! Hade tänkt bjuda på två kort som jag gjorde till kortveckan på Skrotboken, men det är bara det ena som jag kommer åt inatt...



Ett lapptäckeskort, väldigt fiffigt om man har mycket spillbitar i form av remsor! Och har man inte är det ju inte så svårt att skapa... :-) Den tjusiga stickersen med pippin kommer från Ullared! Ibland kan man göra fynd även bland scrapsakerna...
På tal om Ullared är jag otroligt sugen på att åka dit igen! Blir det varje måndag när jag kollar på TV:n! Dessutom tycker jag att varenda människa åker dit nu, jag är väldigt avis... Kanske skulle åka dit och kolla på julklappar!? ;-P

Veckan har varit lugn, barnen är skapligt friska. Eller, förkylda såklart, men dagismässiga... V är otroligt mammig, jag ska bära honom hela tiden på kvällarna. Och helst ska han ju sova med mig såklart! Ganska mysigt men också lite jobbigt då han far runt som en propeller och sparkas och har sig. Lite tufft när man ska upp kl 5, men man vänjer sig väl.
Det är väl den positiva biten med nattjobb; att jag får sova ifred på dagen... Även om det inte riktigt blir samma sömn.

Nähä, nu kanske jag ska försöka göra nån form av nytta igen! Sov gott, det tänker jag göra om ca fem timmar... Ursäkta att inlägget blev lite svamligt... ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback