Vinst

Kommer ni ihåg min grön-turkos-orangea LO i förra inlägget? Den var ju till en tävling på Pysselmyran. Och tänka sig, JAG VANN!! Det tyckte jag var väldigt skojigt! Ska bli spännande att se vad jag får för pris! :-)

Genom Scrappizbloggen har jag fått möjlighet att skapa med ett ljuvligt paket från 
Scrapgalen. Det var rosa och glittriga papper från MME:s Lost and found. Inte precis de papper jag brukar skapa med, men det gör ju det hela så mycket roligare!! Min första LO var med på Scrappiz igår och såg ut så här:



Blev tvungen att jaga upp lite bilder på Stella när hon var mindre, för det passade ju så bra till de rosa papprena! Cardstocket är ett Bazzill Straw som jag har kladdat ner med distress ink. De rivna papprena är ju hur snygga som helst, det gjorde lite ont att riva sönder dem... Gillar också de små stickersarna och den supersnygga pin:en. Pinnen?! Haha!

Jag är inne i ett litet scrapstim, det är hur kul som helst!! Igårkväll innan jobbet var jag hos Camilla på designat och fyndade lite... Kom hem med en massa papper (skulle jag inte ha men det var 30st för 100kr så jag kunde inte motstå), ett gäng thickers (ääälskar rea på thickers) och ytterligare en MS- fjärilspunch. Inte kan man väl ha för många?! Kanske ska släppa datorn och gå och scrappa en stund innan det är dags att fixa sig inför kvällens trevligheter!
Ha en skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Grattis till vinsten! Jättefin lo. Synd att jag inte kunde åka till Camilla, det hade varit kul, men det får bli en annan gång. Vora kul om vi kunde ses snart. Ha det bra vännen. Kram

Postat av: Sandra

Nämen, då missade jag dig också, jag var där tidigare på kvällen och shoppade loss! Nix, stansar kan man nog inte få för många. Jag kunde inte motstå den stora snöstjärnan som jag tittat på ett tag...

Ha en riktigt bra helg!

2010-11-05 @ 22:46:19
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glömde ju, GRATTIS till vinsten, så kul!

2010-11-05 @ 22:46:48
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback