Skapat massor!!

Helgen som var spenderade jag och fem andra ur Scrappizredaktionen i Åtvidaberg! Vi pysslade, pysslade och pysslade... Sen åt vi mat, drack vin, badade bubbelpool och pysslade lite till... :-D Det var fantastiskt roligt och inspirerande!! Tror att jag gjorde 13 layouter. Rekoooord som min dotter skulle sagt! ;-)
Tror att alla utom en är till Scrappiz så dem får ni se under kommande veckor! Men en gjorde jag med Mollys-kitet, denna månadsutmaning skulle man även skapa efter en skiss och den bjuder jag på här... Inte skissen alltså utan LO:n!


Färgerna blir ju inte superfestliga när man ska försöka fota så här års... Men det kan ju inte hjälpas!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag är supertrött! Men lyckligtvis är jag ledig imorrn. Blir nog att städa huset som ser ut som skrutt... Fast jag ska försöka göra nåt mysigt med barnen också!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lilo

Jättefint!!! Gillar dina ögon på fotoramen, blev som en extra cool detalj!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback