och det gör det fortfarande...

...snöar alltså! ;-) Hela världen är vackert vit här hemma!! Har ingen aning om hur mycket snö det har kommit, men mycket är det iallafall! Inte så kul att skotta... Inte heller så kul när man börjar 6.45 och måste gå upp mycket tidigare än den vanliga supertidiga tiden... ;-P
Men fint är det!! Hoppas det får vara kallt nu så snön ligger kvar, vill INTE ha slask!

Igår hade jag mina sista två layouter skapade med de fina papprena från Scrapgalen på Scrappizbloggen, de kommer här;



Den här är jag mest nöjd med av mina 5 LO:s. Gillar kontrasten mellan det rosa gulliga pappret och det lite skitiga av misten och akrylfärgen!
Fotot är urgammalt... Tippar på att Stella var ungefär lika gammal som Ville är nu, hon hade hittat en svart krita och målade om heeela köket. Det var i lägenheten vi bodde i innan huset (som vi höll på att bygga då), vi var inte så sugna på att tapetsera om där... Lyckligtvis gick det utmärkt att få bort färgen från väggarna med suddgummi. *tipsar* Och vitvarorna blev också sig lika med YES och skrubbande! :-)
Tycker hon ser så härligt nöjd ut på bilden, uppställd framför sitt verk...



Läckra dekorationer i närbild. Tycker att pin:en är superläcker!!! Well-pilen är också en favvo!



Mera rosa... Det rosa notpappret bakom fotona syns lite dåligt i fotograferingen, men är ju fullkomligt ljuvligt!! Tycker också att "happy"-vimplarna är väldigt härliga.
Jag brukar ha lite svårt för att använda dekorationer med engelska ord, men jag tyckte att det funkade bra med dessa.

Jag sitter hemma och fördriver tiden i väntan på att hämta mina små gryn på dagis. Idag är det fotografering si! Ville var supermammig när jag skulle lämna dem och hängde sig fast runt min hals... Hoppas han hann bli glad tills det var hans tur. Dessutom passade näsan på att rinna som en kran idag, så det kanske blir snoriga kort, men det är ju som det är... Snygg var han iallafall i ny skjorta! :-)
Prinsessan Stella var såklart också fin i nya kläder! Hoppas på att få fina syskonkort, men det vet man ju aldrig...

Ikväll är det julfest med makens jobb och då får även respektive komma! Mkt trevligt tycker jag som är van vid Landstingsfirande... ;-P Ska bli kul! Först julbord och sen konsert med Björn Skifs! Tänker mig att det nog blir en runda på stan också efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback