Äntligen!!

Ja äntligen har månadstävlingarna börjat komma igång igen, superkul tycker jag som älskar tävlingar!! Jag har gjort ett bidrag till Scraplagrets novembertävling. Man skulle skapa ett alster i färgerna röd/gul/orange, med turkos som accentfärg. Dessutom skulle man ha minst två foton på LO eller stämplar på kort.



Färgerna blev lite sisådär i fotograferingen. Det är väl höstmörkret kan jag tänka...



Kan vara roligt om några år att minnas Villes mani att stå på saker och ting. De där små tårna ska klättra på bilar, lådor, stolar, bord... You name it! Igår när jag hade symaskinen framme en snabbis tog det typ tre sekunder innan han stod på skyddet till den och balanserade... UNGE!! <3



Förövrigt tycker jag att det är lite mysigt med snön som kommit! Tänk om den kunde ligga över advent och jul! Så mysigt det vore! Barnen tycker det är så härligt, än så länge iallafall... :-) Däremot tycker jag inte det är så kul när jag börjar 6.45, får ju åka übertidigt för att kunna ta det lugnt!

Nähä, nu är det dags att sova! Jobbade tidigt idag efter natten till igår. Sov typ ingenting inatt! :-( Värdelöst att vända på dygnet så mycket. Men inatt kommer jag kunna sova! *lovar*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken mysig LO. Blev jättehärligt med färgerna, och en kul grej att scrappa om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback