Vardagslyx

Jag har gjort ett bidrag till designats månadstävling, den här gången har jag skickat in också... ;-)



En väldigt enkel LO. Fotot är från i påskas då vi var i Sälen, varm choklad med vispgrädde är ju aldrig fel... (eller kanske lite när man är LCHF:are...)


Rubriken är utstansad i sugarcoated cardstock och har fått ett lager glossy accents på sig. Svårt att se på huvudbilden, men här tror jag man ser ganska bra. Gillar mitt nya alfabete också!

Vi var ju på dansuppvisning igår. Åh, vad jag blev stolt! Min lilla, lilla tjej stod där på scenen bland de något större(de flesta iallafall) tjejerna och dansade. Hon såg så sammanbiten och koncentrerad ut, lilla hjärtat!! <3 Och hon var jättenöjd själv! Lillebror tyckte inte det var särskilt kul att sitta stilla när det fanns så mycket att titta på. Men han klappade händerna mellan varven... :-D
Nu sover han sött och jag funderar på om jag ska orka gå ut och rensa lite ogräs, eller om jag ska scrappa!?

Kommentarer
Postat av: Johanna N

snyggt!!

kanske liftar temat :D

2010-05-19 @ 18:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback