Oj så lugnt det är här...

Jag är visst dålig på att uppdatera... Ikväll har jag gjort en LO som jag blev galet nöjd med, den tänkte jag försöka fota imorgon!
Så länge kan jag ju roa er med att visa en LO som beskriver mig just nu, den gjorde jag till Scraplyckans DT-call, men det bidde inget uppdrag till mig tyvärr!


Tycker att jag har fått med det mesta som är jag inom scrappingen: spets, fjärilar och bling... ;-)
Åh vad det hade varit roligt att få ett uppdrag! Men nån gång kanske det blir min tur också...

Vet ni, jag har äntligen blivit faster!! I söndags kom det en liten pojk till familjen! Stella är överlycklig över att äntligen ha fått en kusin! Jag är också väldigt lycklig över att allt gick bra och att de mår bra! Längtar efter att få nosa lite på den lille... Kul för Ville med en pojke till!

Ikväll har jag haft meandi-party, igen... Min kära vän Cissi har börjat sälja, så jag fick "offra mig" och ha ett party. Det var väldigt mysigt, vi var inte så många. Jag fick fina (tror jag) värdinnegåvor, så allt är frid och fröjd! :-D

Nu ska jag sluta pladdra och gå och lägga mig! Imorrn är det dagis igen, känns som vi går upp supertidigt även om så inte är fallet. Hoppas på fint väder imorrn förmiddag också, så jag kan fortsätta rensa mitt aldrig sinande ogräs...
Hmm, skulle inte jag vara tyst!? ;-) Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ohh...

me&I party, vad skoj! Känns som att jag har halva deras kollektion hemma från det sista åren, älskar deras kläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback