Lugna gatan

på scrapfronten iallafall. Skulle fota min passkortsLO i lördags och lägga upp, då lossnade ett hjärta och försvann spårlöst. Det var stämplat och embossat i flera omgångar och jag har helt enkelt inte orkat göra något nytt ännu... Kanske ikväll!?
I lördags hade vi iallafall vår fest, det var jätteroligt!! Vi hade delat upp alla i lag för att få folk som inte kände varandra att vidga sina vyer... Sedan hade vi lite tävlingar som våra kära män fick styra upp, det gjorde de med bravur! Jag hoppas och tror att de andra hade lika kul som vi! Det var dock inte så kul när vi skulle upp och städa på förmiddagen, men det var det värt!

Tycker det ser så tråkigt ut med bara textinlägg, så jag bjuder på en vitsippsbild... ;-)

Min son är lite lätt skeptisk till allt som finns på marken än så länge... Gräs och annat fluffigt är riktigt läskigt... :-)

Kommentarer
Postat av: Marita

Vilken fin vårbild:)

2010-05-12 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback