Härliga helg!

Vi har haft en skön helg! Igår var vi en sväng på stan och hamnfestivalen. Det var lite konstigt väder och inte så mycket folk, men det gjorde inget. Stella fick kasta bollar och spela på chokladhjul, blev ansiktsmålad och fick godis och ballonger... Toppendag tyckte hon!

Väl hemma fortsatte jag att greja med framsidan, det blir jättefint men tyvärr tog sjöstenen slut, så det måste vi beställa hem mera...



Ja, ni ser ju... Lite kvar på den sidan...



Å så här ser det ut på andra sidan... Lite kvar mao. ;-P Men vi är på gång, det är bra!!

Idag bestämde vi att Stella skulle få sin födelsedagspresent i förskott:



Gissa om lyckan var total?!? Det är det enda hon har pratat om att hon önskar sig!! Den är ju absolut gigantisk, men vi har ju å andra sidan lite yta, så det går ju bra... Jag har också provhoppat! :-)
Nu måste jag göra klart inbjudningarna till femårskalaset som jag har lovat ett tag... Ha en skön söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback