gullrumpa

God morgon!! Eller kanske förmiddag... Vilken härlig dag det ser ut att bli! Kanske ska ta tag i de där utemöblerna som ska oljas...
Mannen är hemma idag, han lyckades sätta en skruv i knät igår när vi grejade med hallprojektet. Aj!! Men han vägrar ju såklart gå till VC. *suckar* Bångstyriga människa! ;-)
På scrapfronten går det lite långsamt framåt. Min son är väldigt intresserad av mina pysselsaker, så han vill gärna hjälpa till om jag försöker gå i närheten. Alltså blir det mest när han sover och då är det så mycket annat som ska hinnas med... Jag gjorde iallafall ett bidrag till en färgutmaning på
Scraplyckan i veckan, man skulle använda svart, vitt och en färg till. Min bidde så här:


Min blev visst mest turkos som synes... :-)


Lite fjärilar är ju alltid härligt! ;-)

Ingen vinst tyvärr, men det var en väldigt rolig tävling!

Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

å det är en riktigt, riktigt härlig layout! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback