Äntligen!!

Idag har jag planterat min efterlängtade häck!! Min snälla svärfar kom hit i morse och hjälpte mig, det kommer bli så fint, så fint!! Norsk brudspirea bidde det och jag hoppas att den snart är grön och fin. Helst skulle jag vilja att den blommar idag, men det kanske är lite mycket begärt?! ;-) Jag hade räknat lite lagom fel när jag skulle se hur mycket som gick åt, så det blev mer än jag trodde över. Det gjorde att vi kunde sätta en och annan buske på baksidan också, det blev superbra!!
När svärfar åkte hem var jag helt i gasen och fortsatte med framsidan som ska göras klar... Blev tvungen att åka och köpa lite nya växter till mina nygrävda hål. Sen kom dock regnet och förstörde mina planer, men det kanske var bra, för jag är ganska matt i min förkylda kropp nu. :-)

Nu ska jag äta lite hallon och grädde och gosa in mig i fåtöljen! Hepp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som det blev riktigt fint!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback