Vår på väg?

Snön drippelidroppar ner från vårt tak och bildar urtjusiga istappar som glänser i solen! Var tvungen att snabbladda kameran och slänga mig ut. Tur att det blivit lite skare också, för förut var det så väldigt djup snö. Man vill ju inte lägga sig i en driva med kameran i högsta hugg... ;-P



Förövrigt kan jag rapportera att jag inatt har sovit helt ostörd i ca sju timmar!! Wohoo!! Och när jag tittade på klockan 6.15 vände jag på mig och sov en och en halv timme till!! Jag lovar att det var välbehövligt efter veckans vaknätter. Tycker lillkillen känns piggare nu, jag hoppas det håller i sig. Sista pc-dosen ikväll!

Nu ska jag göra lite nytta och städa lite här hemma, så det är fint till Mello... :-)
Ha en fortsatt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grymt foto vännen!!! Varför har inte vi några istappar för....

Postat av: Sara

Hehe, tänkte faktiskt på dig när jag kröp omkring i drivan och letade vinklar... :-) Jag tror de kommer även till er snart. Annars är du välkommen hit och fota våra! kram

2010-03-07 @ 12:11:51
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilken härlig bild!!!

Skönt med nattsömn, ett måste för att man ska funka. Hoppas det håller i sig!

KRAM

2010-03-07 @ 19:57:05
URL: http://pi.digeshult.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback