something old, something new...

Sent igårkväll satte jag igång med ytterligare en utmaning till CC:n på JP hobby. Från kitet skulle man använda sig att minst 2 papper och 2 dekorationer. Dessutom skulle man ha med något gammalt, något nytt, något lånat och något blått. Inte att förglömma var det också en skiss man skulle utgå ifrån.
Det var lite klurigt... Särskilt svårt hade jag att komma på vad jag skulle ha för något nytt...



Det grå pappret och fotomattan kommer från kitet, så även den stora gröna blomman och filtremsan.
Gammalt: chippisbokstäverna köpte jag nån gång när jag började scrappa. Av någon anledning har de blivit liggandes, har bara använt några få bokstäver innan.
Nytt: till slut kom jag på att jag hade för mig nya journalingrutor liggandes. En av dem matchade dessutom perfekt! :-D
Lånat: Stellas indianpärlor kom till användning!
Blått: en blå blomma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback